Thursday, November 12, 2009

owh that's great!!!

akhirnya hari ni dapat gak aku upload blog aku. b4 this net aku wat hal. 2 minggu aku jadi orang gila. mati ikan aku kat facebook. apa aku cakap nih? facebook pon tak ada. gahah!! oh yeah what happen ekk previous week? erm,exam,exam, lagi? hmm, exam kot? apa lagi ekk? alamak weyh exam arh.. aiseyman, exam jerk. itulah aku. exam. my life suck!
oh god!! ergh,agak enjoy r kan ari nih. today,i'm absent cuz i know most of my friends just doing the same stuff too as the examination week already finish. i hate to say this but..
EXAMINATION WEEK IS FINISH!!!!!
even than ,result are still waiting for us. god!! bila nak habis weyh? oklah SPM itu dasyat. GILA!! exam sampai 3 minggu. tak pernah aku buat for the rest of my life. week first agak senang suject. cam biasa arh bm,bi n bla bla. then second week ni yang macam nak pitamnih. semuanya bloody fact exam. gila otak akuni bukan kepada menghafal. aku lagi suka yang menguji minda cam matematik kerk. ergh!! favourite.
seingat aku sepanjang aku exam nih hanya satu subject jerk yang aku struggle gila. sampai tido lambat arh. matematik jerk. gahah! apasal aku struggle gila ekk? hmm,HAA!!! sir aku dah bagi aku amaran awal-awal cakap siapa gagal siap!! aku ni sebagai pelajar yang taat kepada cikgu pon tak apa arh. grr!
owh yeah!! semalam aku dapat kertas sejarah. that bloody one. i got 30% ONLY!!! wahh,'hebat'!!
kalau tak silap aku paling rendah dalam kelas aku kott. serious cakap aku paling tak suka subject sejarah. banyak guna otak. tak suka. nyampah. frust habis. bukan aku tak struggle pon. tapi.......
then masok plak cikgu add math aku. waktu last exam aku arh. dia cakap " tak apa. minngu ni kamu dah merdeka. tapi minggu depan waktu dapat kertas add math dah tak raya dah!!!" grr!!! kalau tak silap telinga r kan aku dengar cikgu cakap ramai yang dapat belas-belas jerk!
shit!!
holla shit!! (hilang ayu)
alamak weyh.. aku cakap ni bukan apa. tapi waktu cikgu cakap tu beliau memandang aku.
MATI!

No comments:

Post a Comment

,